تنها چهار روز تا پایان تخفیف زمستانی دکا

تا پایان طرح یلدا نرم افزار حسابداری دکا، تنها 4 روز فرصت باقی مانده!

نرم افزار حسابداری دکا یک نرم افزار حسابداری ویژه است که  برای تمام اصناف انبوه سازان، پیمانکاران، شرکت های خدماتی، بازرگانی و موسسات حسابداری و حسابرسی زراحی شده است و با امکانات بی نظیری که دارد، نیازهای حسابداران و مدیران مالی را بر طرف ساخته و با گزارش دهی های بسیار کاربردی باعث ایجاد استراتژی های سازمان یافته و رشد سازمان ها شده است.

تخفیف نرم افزار حسابداری دکا با توجه به درخواست کاربران عزیز تا 10 دی ماه تمدید شد تا کاربران بتوانند با هزینه پایین تری نرم افزار را تهیه کرده و مدیریت حساب های خود را پیش ببرند، لازم به ذکر است در صورتی که قبل از خرید نیاز به بررسی دمو باشد می توانید از روش زیر استفاده فرمایید:

جهت دسترسی به دمو نرم افزار حسابداری دکا ابتدا فرم درخواست دمو را از همین لینک کامل کنید، پس از بررسی تیم کارشناسان فنی با شما تماس گرفته می شود و شما می توانید دمو را به راحتی بررسی نمایید.

همچنین شما می توانید با مراجعه به کانال آپارات نرم افزار حسابداری دکا از آموزش های بروز این نرم افزار و امکانات آن مطلع شوید.

با ما همراه باشید، در این زمستان خبرهای خوبی در راه است با کلی جوایز ارزنده، آخرین اخبار در وبسایت دکا به اطلاع شما خواهد رسید.

مطلب قبلی
20 درصد تخفیف نرم افزار دکا تا 10 دی ماه تمدید شد!
مطلب بعدی
هوش تجاری یا Power Bi چیست؟

نوشتن دیدگاه

ایمیل شما نزد ما محفوظ می ماند و هیچ گونه استفاده ای از آن نخواهد شد.