اولین اجلاس تجارت محصولات کشاورزی و غذایی ایران

هوش کسب و کار دکا در اولین اجلاس تجارت محصولات کشاورزی و غذایی ایران

برگزاری اجلاس تجارت:

هوش کسب و کار دکا:  اجلاس تجارت محصولات کشاورزی و غذایی ایران 10 آبان ماه 1401 برگزار شد. در این اجلاس که با حضور شرکت های مطرح حوزه کشاورزی و محصولات غذایی برگزار شد، از داشبورد مدیریتی دکا مبتنی بر هوش تجاری نیز رونمایی شد.

داشبورد مدیریتی مبتنی بر هوش تجاری:

گروه نرم افزاری دکا که از پیش با ارائه نرم افزار یکپارچه مالی گام محکمی در زمینه امور مالی و سیستم های حضور غیاب برداشته بود، این بار با معرفی هوش کسب و کار بار دیگر مورد توجه کار آفرینان و مدیران قرار گرفت. تصمیم گیران در هر سازمان همواره نقشی کلیدی را  بر عهده دارند، در حوزه گزارش گیری و پیشبرد تصمیم گیری ها تعدادی ابزار نیاز می باشد، ابزارهایی که داده ها را به اطلاعات و اطلاعات را به فرمت قابل درک برای مدیران تبدیل کنند.

یکی از ابزارهای توصیه شده داشبورد های مدیریتی مبتنی بر هوش تجاری هستند. این داشبوردها تنها برای مدیران و مدیران ارشد سازمانهای بزرگ نیستند. مفهوم استفاده از داشبورد هوش تجاری بر اساس نقش کاربر یا سلسله مراتب دیگر تغییر کرده است. کارکنان در هر سطح از موقعیت شغلی شان نیاز به اندازه گیری معیارهای KPI ها و معیارهای عملکردی متناسب با اهداف سازمان را دارند که لازمه اندازه گیری کمی و کیفی داده ها از منابع متفاوت و متنوع می باشد.

تعریفی ساده از قرارداد پیمانکاری مطلب قبلی
تعریفی ساده از قرارداد پیمانکاری
نرم افزار دکا مطلب بعدی
نرم افزار دکا در نوزدهمین نمایشگاه متالورژی، ایران متافو

نوشتن دیدگاه

ایمیل شما نزد ما محفوظ می ماند و هیچ گونه استفاده ای از آن نخواهد شد.